Foto's 'Mijn lichaam' week 1 (ballonnenklas)



µ



We maakten grappige mannetjes met de plasticine, ondertussen benoemden we al spelend de verschillende lichaamsdelen


 
We maakten een zelfportret!

Onze handen kunnen... bouwen!



Door in de spiegel te kijken leren we onszelf te tekenen! Voor een keertje mochten we ook op de spiegel tekenen.




Op onderzoek met het vergrootglas!





We kijken naar onszelf in de grote spiegel



We kijken in de kleine spiegeltjes en benoemen de delen van ons gezicht a.d.h.v. een versje
 Dit zijn mijn wangetjes
dit is mijn kin
dit is mijn mondje met tandjes er in
dit zijn mijn oortjes,
mijn oogjes, mijn haar,
nu nog een neusje en dan ben ik klaar!




Tijdens onze strapdagwandeling nodigde pastoor Jan ons uit in de kerk. We namen een kijkje en zagen dat alles klaar stond voor de 1° communie


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Laatste foto's ballonnenklas 2022-2023