Foto's 'Dit ben ik' -week 1 ballonnenklas

Meten met blokken, even groot!




Yoga door juf Carine


Gelukkige verjaardag Cis!







Gekke haren!
'Boven op mijn hoofd staan haren, haren,...
Haren lang, haren kort,
Haar dat steeds maar langer wordt!

Ordenen, wat hoort bij het grote hoofd en wat bij het kleine?


Ontdekken van het nieuwe spelmateriaal voor op de speelplaats


Samen met het poppenhuisje spelen




'Dit ben ik'  Een puzzel maken met de eigen foto.


We spelen een spel met juf Roos! 

Experimenteren met de playmaïs

Dikke vrienden!

Op ontdekking met het vergrootglas!

Een zelfportret van het gezicht.

Dit zijn mijn wangetjes,
dit is mijn kin.
Dit is mijn mondje met tandjes er in!
Dit zijn mijn oortjes,
mijn oogjes, mijn haar,
Nu nog een neusje en dan ben ik klaar!

Een chefkok aan het werk!


Aan de slag in de huishoek!







 Voor we het handen wassen oefenen, moeten de handen eerst vies zijn...
Verven met de handen is superplezant!

Zo wassen wij onze handen:



Reacties

Populaire posts van deze blog

Laatste foto's ballonnenklas 2022-2023